מה הוא תהליך אופטימיזציה לקמפיין בעסק?
אופטימיזציה היא תהליך שמבצעים, לאחר שקמפיין כבר יצא לדרך, ואנחנו רוצים כמובן לייעל, לשפר ולתקצב אותו נכון יותר. אופטימיזציה מתבצעת כל כמה ימים בהתאם להחלטת מחלקת השיווק בעסק, ובמהלך התהליך, מסתכלים על תוצאות הפרסומים, כמויות הקליקים, והתוצאות והאפקטיביות של כמה השקעה שהשקענו בעולם השיווק הדיגיטלי.
למה חשוב לבצע הליך אופטימיזציה לקמפיין בעסק?
להגביר חשיפה
אם ראינו בתהליך האופטימיזציה לקמפיינים, שמודעות מסוימות כלל לא הביאו חשיפה, בעוד ויש אתרים אחרים בה כדאי להשקיע יותר, נוכל כך לשנות את התקצוב וכמות הכסף שאנו משקיעים כדי לתגבר את הלידים המועילים יותר, ולהגביר כך את החשיפה ואת כמות הלקוחות של העסק.
השקעה נכונה
במקום להשקיע את הכסף שלנו באתרים שלא באמת מביאים קליקים וחשיפה, וקהל היעד שם לא מתעניין במודעות, נוכל בתהליך האופטימיזציה לקמפיינים להבין איפה כן מצליח ואיפה פחות, ולבצע כך עם הכסף שלנו השקעות נכונות ונבונות יותר.
להשתפר בשיווק העיסוק
אופטימיזציה חשובה להצלחת הקמפיין בהווה ויש לה חלק חשוב בכוונונו לכיוון הנכון מהרגע שיצא – אך מדובר בתהליך חשוב מאד גם עבור הלמידה שלנו, ההשתפרות שלנו בעולם השיווק הדיגיטלי וההצלחה של הקמפיינים הבאים. לאט נלמד מה נכון יותר לעסק, ואיך גם יהיה נכון לנהל את הקמפיין הבא.
אתם חייבים לקרוא>>peak.org.il