אוניברסיטה לתינוקות – הדרך האופנתית ללמד הכל את הילד שלך

תוכן עניינים

מה היא בדיוק אוניברסיטה לתינוק?

אוניברסיטה לתינוק, נקראת גם משטח פעילות, והיא משטח נוח לתינוק להתרוצץ ולשחק, אך גם ללמוד לא מעט ולהתפתח. מדובר במשטח מזרון עבה ונוח, מעליו מחוברים מוט או שניים, עליהם התינוק מסתכל ומביט בזמן ששוכב על המזרון. אל המוטות האלו, מחוברים משחקים שונים בצבעים ומרקמים שונים, בקולות שונים וכדומה – שנועדו כך לחשוף את התינוק לגוונים נוספים ולפתח את החושים שלו. לכן קרוי המשטח 'אוניברסיטה', מאחר והוא מהווה אמצעי התפתחותי מעמיק ומשמעותי לתינוקות.

באיזה עיצובים מגיעה האוניברסיטה לתינוקות?

אוניברסיטה לתינוקות, מיוצרת כיום בכמה עיצובים, אפשרויות וצבעים שונים, ובהתאם גם מיוצרת עם משחקי התפתחות שונים ומגוונים שיש לבחור בניהם. כך, כל אחד יכול לכוש בדיוק את המשטח והאוניברסיטה שמתאימים לתינוק שלהם, ויעשו את העבודה הכי אפנתית – אבל גם הכי משמעותית ומפתחת.

איפה מומלץ לרכוש אוניברסיטה לתינוקות?

אוניברסיטה לתינוקות, היא מוצר בסיסי ואהוד ולכן היא נמכרת ממש בכל חנות עיצוב ומוצרים לתינוק. ההמלצה היא לרכוש את האוניברסיטה בחנות שאתם מכירים וסומכים עליה, שתייצר את המוצרים האיכותיים והנעימים ביותר לתינוק שלכם. מעבר לכך יש לבצע את הבחירה גם בהתאם לאוניברסיטה ולמוצר עצמו, שכן ההבדלים בשוק הם רבים וכדאי לבדוק כמה אופציות ולרכוש את המוצר האהוב בעיניכם.

בואו לקרוא עוד>>highlight.org.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן