האם בעל מקצוע שמתקין חימום תת רצפתי בבתים חייב לשמור על הכושר ואיך לעשות זאת

תוכן עניינים

איך מתקינים חימום תת רצפתי בבתים?

התקנת חימום תת רצפתי בבתים, היא תהליך די מורכב שכולל הזמנה של שלל חומרים מראש. בשלב הראשון נניח לוחות פוליסטירן על שטח הבית בו נרצה להתקין את מערכות החימום התת רצפתי – שלב חשוב שיוודא שהחום בהמשך, יעלה למעלה ויקבל בידוד מלמטה, כדי שלא יתבזבז על הקרקע. בהמשך נניח רשת ברזל, עליה נתקין ונחבר היטב את הצינורות המיועדים לחימום. לבסוף נצטרף לחבר את המערכת אל המזחם, ולבדוק את טיב ההתקנה.

האם כדאי להיות בכושר כדי להתקין מערכות כאלה?

מאחר ותהליך העבודה של התקנת חימום תת רצפתי אינו פשוט גופנית מאחר וכולל סחיבה של צינורות, התכופפות ועבודת ידיים ממושכת – אכן חשוב להיות בכושר מסוים, כדי לוודא שהעבודה נעשית באופן המעולה והחזק, שלא ישאיר קצוות וידחוס את כל החומרים למקומם כראוי. עם זאת, אין צורך לשמור על כושר ולפתח אותו מדי, אלא להיות בכושר בסיסי ומספק לעבודת ידיים כזו.

האם ניתן להתקין חימום תת רצפתי בעצמנו?

התקנה של חימום תת רצפתי אמנם אפשרית לעשייה בעצמנו, שכן כל שנדרש הוא לעקוב אחרי הוראות ההכנה, ורכישה עצמאית של כלל החומרים בחנויות המיועדות לכך. ועם זאת מדובר בעבודה מסובכות שלא כדאי לפקשש בה, וכדאי להשאיר אותה לידיים מקצועיות.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן