האם מותגי אופנה צריכים למתג את כל הציוד שהם מוכרים

תוכן עניינים

מה החשיבות במיתוג הציוד שנמכר במותג האופנה?

מיתוג הציוד והביגוד שנמכר מרשת האופנה, חשובים מאד בעיקר עבור הפרסום של החברה, ועבור החשיפה שלה לעוד לקוחות ושמירה על המוניטין שלה. מיתוג עוזר מאד להפיץ את שמה של החברה ולוודא שהיא נשארת פופולרית, רלוונטית ומוכרת.

האם מומלץ למתג את כל הציוד שנמכר במותג האופנה?

כמובן שכמו בכל דבר, עדיף לשמור על איזון, והכל תלוי בסוג המיתוג ובגודל שלו. בהתאם לסוג המיתוג, לגודל שלו ולדומיננטיות שלו על הבגדים, תוכלו להבין האם זה משהו שכדאי וישלוט בכל הביגוד, או שמדובר בסמל גודל שיפריע ויהפוך את הביגוד לאגרסיבי מדי. במידה ומדובר בסמל קטן בצד החולצה או חזיות ספורט למשל – אין ספק שכדאי למתג את כל הבגדים, מאחר ואין בכך שום דומיננטיות רבה מדי שתפריע לאנשים להסתובב עם הביגוד ולרכוש אותו.

איזה מיתוג כדאי לייצר ובאיזה גודל?

כל רשת אופנה ומותג, מייצרים לעצמם מיתוג שונה, וסימן היכר מסוים על הביגוד, ברשתות החברתיות, באתרים וכדומה. המיתוג קריטי לכל הפרסום והשיווק של הביגוד, ולכן כדאי להשקיע בו מחשבה. מומלץ ליצור יחד עם מעצב גרפי, מיתוג מגוון, שיוכל להופיע על הביגוד בסמל קטן בלבד, אך יתחבר לסמל הכללי של מותג האופנה ושל אתר האינטרנט.

בא לכם עוד?>>feed.org.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן