האם ראייה לקויה עוברת בגנים ואיך להתאים את המשקפיים המתאימות לכם

תוכן עניינים

האם ראייה לקויה עוברת בגנים?

כיום, כבר ברור שכמעט כל הבעיות הפיזיות, הנפשיות והתופעות השונות קשורות במרביתן בגנים ומושפעות מהגנים באופן זה או אחר. בעיות ראייה כמו קוצר ראייה ורוחק ראייה, עשויות לעבור גנטית מההורים אל הילדים בשיעור של כ- 25-50 אחוז סיכוי. בעיות ראייה נוספות כמו עין עצלה, פזילה ועיוורון צבעים למשל – גם יכולים לעבור בגנים, אך גם עשויים לקרות כמובן ממגוון סיבות אחרות ונוספות שמביאות ללקויות ראייה מלבד גנים.

איך להתאים את המשקפיים המתאימות לכם?

בדיקות ראייה תקופתיות 

כדי להבטיח שהמספר של משקפיי הראייה שלכם הוא מדויק ויושב בדיוק על ההשלמה וההגדלה שאתם זקוקים לה מעדשות הראייה – חשוב לבצע בדיקות ראייה תקופתיות ותדירות כל כמה חודשים, ולהתאים בהתאם את המספר של העדשות למספר הנוכחי של הראייה שלכם. כך תוודאו תמיד התאמה של המשקפיים לבעיית הראייה.

התאמה למבנה הפנים

לא כל זוג משקפי ראייה יתאימו למבנה הפנים שלנו, ולפני עגולות למשל, מומלץ לבחור במשקפיים מרובעות שיאזנו את צורת הפנים, ולהפך. לכן כדי להתאים את המשקפיים אלינו באופן מושלם, מומלץ לבחור גם את המסגרת המתאימה ביותר לסגנון שלנו ולמבנה הפנים.

התייעצות עם הקרובים

כדי לא לעשות טעות גורלית בבחירת משקפיים שכלל לא מתאימים לנו, ולא מחמיאים לנו – חשוב לשמוע עוד דעות על משקפיים שאתם מחבבים ורוצים לקנות, כדי לוודא שגם מבחינת קרובכם מדובר במשקף מחמיא.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן