כוסות קידוש לשולחן שבת

תוכן עניינים

מה גורם לשולחן השבת להיות שונה לעומת שולחנות של ימי חול? את השאלה הזאת בוודאי תשאלו את עצמכם פעמים רבות. יש כאלה שיגידו כי המטעמים שמוגשים לשולחן יהיו שונים בשבת בהשוואה לשאר ימי השבוע. זה נכון, אך עדיין ישנם סממנים שונים שעושים את ההבדל בין שולחן שבת לשולחן רגיל. אחד מהסממנים האלה תהיה כוס הקידוש שלא יהיה אפשר לפספס אותה. מדובר על כוס מהודרת שנמצאת במרכז השולחן איתה מברכים את הברכות השונות. רכישת כוסות קידוש לשולחן שבת היא לא דבר של מה בכך, יהיה עליכם לדעת איך לבחור נכון. בסוף עם הכוס המתאימה תרגישו מיד כי הארוחה הקרובה תהיה שונה מהארוחות האחרות. גם אם האוכל יהיה בדיוק אותו האוכל האווירה תהיה שונה בגלל האביזרים שאותם רכשתם לשולחן.

איך בוחרים כוסות קידוש לשולחן שבת?

הבחירה של כוס קידוש לשולחן שבת צריכה להיות כזאת שמתאימה לכם באופן אישי. יהיה עליכם לראות איזה כוס קידוש תגרום לכם להרגיש את אווירת השבת במלוא הדרתה. יש כאלה שאוהבים כוסות לקידוש מזכוכית, אחרים יעדיפו כוסות לקידוש ממתכת. זה בחלק גדול מהמקרים נוגע לבחירות שאותן עשו בני המשפחה בעבר. בו בזמן יהיה עליכם לזכור כי כוס קידוש צריכה להיות שונה בהשוואה לכוס רגילה. תנסו לבחור כוס מהודרת, כזאת שתביא איתה את אווירת השבת בעצמה. אל תשכחו את העמידות של הכוס, בטח אם אתם שוטפים אותה כל פעם מחדש. הדברים הקטנים האלה יעשו את ההבדל בין בחירה מוצלחת יותר לבין בחירה מוצלחת פחות.

מאיפה קונים כוס קידוש לשולחן שבת?

כיום תמצאו מגוון רחב של חנויות מהן תוכלו לרכוש כוסות קידוש לשולחן שבת. ההמלצה שלנו אליכם היא לחפש חנות המתמחה במכירת תשמישי קדושה לשבת קודש. בחנות המתמחה בתחום הזה תמצאו מגוון רחב של אלמנטים שישדרגו את יום השבת. בין היתר תמצאו בחנות מגוון עשיר של כוסות קידוש מהן תוכלו לבחור את הכוס המתאימה לכם. אם בחרתם לקנות מחנות שלא מתמחה באביזרי קודש עליכם להבין כי זוהי יכולה להיות טעות. הרי הכוס לא תהיה בדיוק כמו שאתם רוצים או שואפים שהיא תהיה.

מהו המחיר של כוסות המיועדות לקידוש?

ככל שהכוס תהיה יותר מהודרת, כך מן הסתם המחיר שלה צפוי לעלות. יש כאלה שלא מוכנים להתפשר בעת בחירת כוסות קידוש לשולחן שבת. הרכישה הזאת לא נעשית באופן קבוע, אין סיבה שלא תכניסו את היד אל תוך הכיס. מה שגם עם כוס הקידוש תרגישו מיד איך יום השבת מקבל אווירה מיוחדת ושונה. אנו מציעים לכם לא להתפשר בעת הרכישה, גם אם התקציב שלכם מעט נמוך. כיום תוכלו למצוא כוסות לקידוש החל מעשרות שקלים עד כמה מאות שקלים. הבינו היטב כמה תהיו מוכנים לשלם כדי לברך את ברכת השבת והחג עם כוס מיוחדת במינה.

איך מנקים כוס קידוש לשבת?

אחרי שתסיימו את הברכה יהיה עליכם לנקות את כוס הקידוש לקראת יום שבת הבא. מה שאתם צריכים לדעת זה שניקוי כוסות קידוש לשולחן שבת צריך להיעשות בעדינות. מדובר על כוס איכותית, עם זאת נפילתה על הרצפה יכולה להסתיים באופן. תנקו את הכוס מעל מפית או מגבת שתימנע ממנה להישבר במקרה של נפילה. ההמלצה הכי חשובה תהיה שתדאגו לנקות את כוס הקידוש ביחד ולא במדיח כלים. תדאגו לנקות את הכוס בזהירות, רק כך היא תחזיק מעמד מעל ומעבר למה שחשבתם לעצמכם.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן