מה נערות אוהבות – הכירו את בגדי הים הכי אופנתיים

תוכן עניינים

איזה  בגדי ים הם הכי אופנתיים כיום?

בגדי ים שלמים

אין ספק שבגדי הים השלמים עושים קאמבק של כמה עשורים, ונחשבים כיום למאד פופולריים ואהודים על ידי הנוער. אם לפני עשור אין ספק שהביקיני שלט, ולנערות רבות לא היה בגלל בגד ים שלם, היום המצב התאזן מעט, ומדובר בדגם אהוד שכמעט ואין נערה שאין לה לפחות אחד כזה. בגדי הים השלמים באים בכמה גזרות שונות, ומאפשרים אופציות צנועות אך גם חשופות יותר, בהתאם לרצון הלקוחה.

ביקיני עם הדפסים

ביקיני הדפסים, הפך לטרנד גדול מאד בשנים האחרונות, שאהוד על ידי הנערות וחולש על פני ארונות ביתן. אינספור חנויות עיצוב בגדי ים וחנויות אינטרנטיות מציעות בדים שונים והדפסים רבים, אשר ניתן להזמין בדגם ובמידה הרצויה. מדובר בטרנד אדיר, משמח וחגיגי, שמאפשר לכל אחת לבחור את ההדפס שלה, בדגם ובמידה שלה.

בגדי ים קלאסיים – שחור, אדום, לבן

שחור, אדום ולבן הם הצבעים הקלאסיים של בגדי ים לנערות, אהודים מאד על בנות ישראל ואין אחת שאין לה לפחות דגם אחד מהצבעים הפופולריים האלה. שחור, אדום או לבן, הם הצבעים המחמיאים, הנשיים והקלאסיים לבגדי ים, ובהתאם הם אהודים מאד על ידי הנערות, ומתאימים לכל שרשרת, כפכפים ושיזוף.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן