מחפשים טיול בישראל אבל קצת אחר? קבלו כמה טיפים מאיתנו

תוכן עניינים

מרגישים שכבר טיילתם בכל מקום, ראיתם הכל וחוויתם הכל? זו ההזדמנות שלכם לחוות משהו חדש ומסעיר, בזוג, בקבוצה או עם כל המשפחה. אם אתם מחפשים טיול קצת אחר, משהו שיעורר בכם עניין ויהפוך לזיכרון לכל החיים, המשיכו לקרוא ותגלו את כל הטיפים בנושא.

תחשבו אקסטרים

במקום לצאת לעוד טיול רגלי, קליל או למיטיבי לכת, בחרו במשהו שיגרום לאדרנלין שלכם לסעור. זה יכול להיות טיול סוסים או רכיבה על גמלים, טיול אתגרי ברכבי שטח, טיול משולב עם שיט בקייקים ועוד. ברגע שאתם מכניסים קצת אקסטרים, כל החוויה משתדרגת ואתם חווים ריגוש מסוג אחר. 

סיורים קולינריים – הטרנד שעושה שמח

בשנים האחרונות הלך והתפתח אחד הטרנדים הכי מדליקים: סיורים קולינריים. סיורי אוכל בשוק מתאימים למי שאוהב טיולים קלילים שמלאים באקסטרים אבל הפעם לבלוטות הטעם. סיורי אוכל נערכים בכמה שווקים ברחבי ישראל, כמו תל אביב וירושלים וכך אתם יכולים לבחור את המקום שהכי מעניין אתכם או קרוב להיכן שאתם נמצאים. הם משלבים בין קולינריה לבין תרבות והאכילה מלווה בהסברים מרתקים על הווי השוק והמנות, מה שהופך אותם לחוויה רב-חושית. היתרון של סיורים קולינריים, הוא שהם נערכים כמה שעות בלבד ולכן אתם יכולים לשלב אותם עם פעילויות נוספות. למשל: ביקור במוזיאונים או באתרי תיירות נבחרים, באזורים המקורבים לשוק. כבר תהיו על בטן מלאה, כל שנותר לכם זה לבחור את האטרקציה הבאה.

פתחו את הראש לאזורים חדשים

גם אם אתם אוהבים אזורים מסוימים בארץ, אם אתם רוצים להבעיר מחדש את התשוקה לסיורים וטיולים, טיילו דווקא במקום שאתם בדרך כלל לא מגיעים אליו. אם למשל בדרך כלל אתם נוסעים לצפון, אתם יכולים להחליט שהפעם אתם מתרכזים בסביבה האורבנית ויוצאים לסיור קולינרי בתל אביב. ולהיפך – אם בדרך כלל אתם נשארים במרכז, צאו לסיור קולינרי בירושלים או בעיר המרוחקת מהמרכז. תוכלו למצוא גם מקומות לינה באזורים אלו וכך להאריך את הטיול באזור לכמה ימים שכל אחד מהם עשיר בפעילויות.

artichokes green market

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן