ניקיון דירות לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

ניקיון דירות בסיום שיפוץ

שיפוץ הבית שלנו הוא בלגן עצום, החל מכבלים על הרצפה, כתמי צבע ועד אבק בכל מקום. אין ספק שהבלגן הכי גדול שניתן לתאר נמצא בדיוק שלב לאחר מכן, כשכל הפועלים סיימו את עבודתם. אז כיצד נוכל להתמודד עם הדבר הזה בעצמנו? אילו אופציות עומדות בפנינו כדי להחזיר את הבית לקדמותו?

כיצד ניתן לנקות דירות אחרי שיפוץ?

חשוב לשים לב בניקוי מסוג זה מאחר וכאן עלינו להשקיע יותר מאשר ניקוי רגיל של הדירה שלנו. אנו נהיה חייבים ראשית להתייחס לכל חלק ששופץ בהתאם ולבודד אותו מהחלק שלא שופץ בדירה, כדי לוודא שאזורים אחרים לא יתלכלכו בזמן הניקיון שלנו. עלינו להקדיש לכך מספיק זמן מראש ולהיערך כראוי עם חומרי ניקוי וכלים לפינוי האבק והזבל שנותר מאחורינו. 

כיצד נחסוך זמן בעת ניקוי דירות אחרי שיפוץ?

ראשית עלינו לחלק מראש כל חלק באזור ששופץ בדירה לכל בן בית שגר בו. בכך, נצמצם משמעותית את זמן הניקוי הכולל. בנוסף, נבדוק מראש האם יש צורך בכלי ניקוי מיוחדים כדי לטפל בהכל כראוי. ייתכן ובמקומות מסוימים נצטרך חומרי ניקוי חזקים יותר להסרת כתמים ולכלוכים שלא נצליח עם החומרים בהם השתמשנו עד היום. 

כמו כן, נדאג להיערך עם כמות חומרים גדולה מהרגיל, גם ליתר ביטחון, וגם כדי שלא נצטרך לעצור ולרכוש מחדש חומרים נוספים, דבר שיעכב אותנו ויגזול זמן יקר. בעת סיום ניקיון דירות, ייתכן ונרצה לעשות פוליש לרצפה כדי להבריק אותה ולהבטיח שלא תהיה עם לכלוך ואבק. רצוי לבדוק לגבי הזמנת בעל מקצוע שיכול לעשות פוליש.

מה העלות המוערכת לניקוי דירות אחרי שיפוץ?

במקרים של שיפוצים, עלויות הניקוי משתנות קודם כל בהתאם לאזור בדירה ששופץ. לאחר מכן, רצוי לבדוק ולחפש ברשתות שיווק או חנויות המיועדות לכך מה עלות חומרי הניקוי, שכן לרוב מארזים גדולים בכמויות שנצטרך יהיו משתלמים יותר מאותם המוצרים באריזות קטנות. בנוסף, אם אנו נרצה להזמין פוליש לדירה שלנו, מומלץ לברר מראש מחירים של מספר חברות ולהזמין בהתאם לביקורות על בעל העסק באתר.

לנקות דירה לאחר שיפוץ

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן