עגילי חישוק – מתי נכנסו לאופנה והאם יישארו לנצח

תוכן עניינים

קצת על טרנד עגילי החישוק

עגילי חישוק, מהווים ורנד עולה ודומיננטי בעולם התכשיטים, כבר כמעט עשור שלם. אחרי שהיו פופולריים בנשות ה90, הם חוזרים כיום ומקשטים את אזניהן ואזניהם של בני בנות ישראל והעולם. עגילי החישוק, מגיעים במגוון גדלים שונים וצבעים שוני, כאשר הפופולריים הם כמובן עגילי חישוק מכסף או מזהב.

האם עגילי החישוק כאן כדי להישאר?

עגילי החישוק מאז ומתמיד היו כאן, אך לא תמיד נחשבו לאפנתיים ומגניבים כמו שהם היום. לכן סביר להניח, שהם ימשיכו אתנו עוד שנים ארוכות אבל שקרנן ירד, כמו גורלו של כל טרנד וטרנד. למרות, אפשר להגיד בוודאות שבעתיד הקרוב, הם הטרנד החזק והאהוד שיישאר אתנו עוד שנים ארוכות.

איזה עגילי חישוק כדאי לרכוש?

עגילי חישוק, מגיעים באינספור תצורות, חומרים, צבעים וגדלים שונים, כך שאין ספק וכל אחד ואחת יכולים למצוא את העגילים המקוריים והמתאימים עבורם. אפשר לבחור במראות הקלאסיים, של עיגולי חישוק בינוניים בכסף או זהב, אך אפשר גם לבחור בעגילים מקוריים וחדשניים, עם חרוזים ותליונים על גבם, או בצבעים שונים והדפסים מגניבים. כל חנות תכשיטים תמכור כיום מספר רב של עיצובים לעגילי חשוק, ועם קצת חיפוש והתמדה, כל אחד ימצא את הלוק המושלם עבורו לרכישה.

אהבתם את הכתבה?>>expedient.co.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן