פרסום פתיחת תצוגה – מהם הדברים שחייבים שיהיה שם

תוכן עניינים

מה חשוב שיהיה בפרסום פתיחת תצוגה?

תוכן וחזות

כשאנו מפרסמים פרסום של פתיחת תצוגה – אם של תמונות למכירה, של בגדים או כל נושא אחר, אנחנו צריכים קודם כל להכין את הטקסט ואת הכרזות הגרפיות שנרצה בהמשך לשלוח לפרסום ולשיווק. התוכן חשוב לכלול הן אלמנטים בסיסיים שיש לדעת כמו מיקום, תאריכים, נושא וכדומה, וכן גם חומר שיווקי וסיסמאות שונות שימשכו את הקהל ויצרו עניין. חשוב לעבור על הצד החזותי, שיהיה צבעוני, מושך וקשור לנושא ולמיתוג.

תמונות ייצוגיות ושיווקיות

כשאנו יוצרים את השיווק והפרסום לפתיחת תצוגה, אנחנו חייבים לשים דגש על אילו תמונות אנחנו בוחרים למטרה זו, אילו דגמים וחלקים מהתצוגה אנחנו בוחרים להציג ולהראות וכדומה. ההמלצה היא לבחור התמונות שיעשו את העבודה השיווקית, ויראו את החלקים המעניינים בתצוגה, שכדאי לבוא ולראותם.

הצעות ייחודיות ומבצעים

אלמנט נוסף שמסייע לשיווק ולהגברת החשיפה וההתעניינות, הוא שילוב של הצעות אטרקטיביות או מבצעים שונים שיתפסו את עין הצופה וימשכו אותו להגיע ולהתעניין בתערוכה. 

כמה זמן לפני פתיחת תצוגה כדאי להתחיל בפרסום?

התחלת הפרסום תלויה בשיקול דעתו של אחראי השיווק והמומחה בתחום, אך לרוב הממוצע יעמוד על כחודש לפני תחילת התצוגה. רבים בוחרים להתחיל לפרסם רק כשהתצוגה כבר עומדת ופתוחה לביקורים – כדי לנצל את המומנטום של הפרסום, אך אחרים רואים משמעות בלהציג את האופציה לביקור עוד מראש.

אהבתם?>>amazing.org.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן