קרופ טופ – אין או אווט

תוכן עניינים

מה היא חולצת קרופ טופ?

חולצת קרופ טופ היא אחד הטרנדים הגדולים של העשורים האחרונים, שניכר כי היא כאן כדי להישאר והיא רק הופכת ליותר פופולרית ומיוצרת בהמוניה. חולצת הקרופ טופ מיוצרת במגוון סגנונות ותתי סגנונות, אך בגדול הדגם הכללי הוא חולצה שקצרה באורכה, כלומר מגיעה רק עד אמצע הבטן, ומיוצרת כמובן באורכים שונים.

האם חולצת הקרופ טופ כאן כדי להישאר?

לעומת טרנדים אחרים שהגיעו, שלטו וחלפו בעשורים האחרונים, ניכר כי בכל הנוגע לחולצות קרופ טופ, גורלן שפר עליהם והן ממשיכות להיות עניין בשגרה, הן כבר אינן טרנד זמני אלא דגם מבוסס, אהוד ופופולרי שכמעט ואין חנות אופנה אחת שלא מייצרת אותו.

איזה סוגי קרופ טופ קיימים?

חולצות הקרופ טופ מיוצרות ומעוצבות שעשרות עיצובים ודגמים שונים. מלבד הצבעים וההדפסים השונים, הן מיוצרות גם כגופיה, חולצה ארוכה או קצרה, חולצה עם שרוול אחד בלבד, ועוד רבים. מעבר לכך, ההבדל המשמעותי בין סוגי הטופ קרופ השונים הוא באורכן, כך שחלק מחולצות הקרופ טופ מגיעות לקצה החזיה בלבד, וחלק מגיעות לקצה הפופיק ונחשבות לארוכות ונוחות יותר. כך כל אחת יכולה למצוא את הדגם המעולה עבורה, שלא יהיה לה קצר מדי, ושיהיה בעיצוב והצבע המושלם בשבילה.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן