שימוש בקישור לוואטסאפ : מדריך מקיף לבעלי עסקים

תוכן עניינים

הפופולריות הגוברת של מדיה חברתית ופלטפורמות מסרים מיידיים כמו וואטסאפ שינתה את האופן שבו עסקים פועלים ומתקשרים עם הלקוחות שלהם. כבעל עסק, חיוני למנף את הפלטפורמות הללו כדי להגביר את מעורבות הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית. כלי אחד מועיל במיוחד לעסקים הוא מחולל הקישורים של וואטסאפ . כלי זה מאפשר לעסקים ליצור קישור לוואטסאפ מותאם אישית שניתן לשתף עם הלקוחות, ומאפשר להם ליזום שיחה עם העסק בוואטסאפ ללא צורך לשמור את מספר הטלפון של העסק. אז איך אתם יכולים להשתמש בזה עבור העסק שלכם? 

 

מהו מחולל הקישורים של WhatsApp?

מחולל הקישורים של וואטסאפ הוא כלי שיוצר קישור ייחודי, הניתן ללחיצה ובעת לחיצה פותח צ'אט עם העסק שלך בוואטסאפ. זהו כלי חינמי וידידותי למשתמש, והוא אינו דורש שום כישורים טכניים לשימוש. בנוסף, ניתן לשתף את הקישור הזה באתר העסק שלך, בדפי מדיה חברתית, במיילים ואפילו בחומרי שיווק פיזיים כמו עלונים וכרטיסי ביקור.

 

כיצד להשתמש במחולל הוואטסאפ

להלן השלבים ליצירת קישור עסקי בוואטסאפ משלך:

 

  • מצאו את מחולל הקישורים של וואטסאפ: הצעד הראשון הוא למצוא את מחולל הקישורים של וואטסאפ. אתם יכולים למצוא אותו פשוט על ידי חיפוש "מחולל קישורים של וואטסאפ" במנוע החיפוש.
  • הזינו את מספר הטלפון: לאחר שפתחתם את מחולל הקישורים של וואטסאפ, תוכלו לראות שדה המבקש את מספר הטלפון. הזינו את מספר הטלפון שרשמתם בחשבון WhatsApp Business.
  • צרו הודעת ברירת מחדל (אופציונלי): חלק מחוללי קישורי וואטסאפ מאפשרים לכם להגדיר הודעת ברירת מחדל שתופיע בתיבת הטקסט כאשר לקוח לוחץ על הקישור. זו יכולה להיות הודעה ממוקדת מטרה, הקדמה קצרה או כל הודעה אחרת שלדעתכם תעזור לפתיחת שיחה.
  • צרו את הקישור: לאחר הזנת מספר הטלפון והודעת ברירת המחדל האופציונלית, לחצו על כפתור "צור". הכלי יפיק קישור ייחודי עבור העסק שלכם.
  • בדקו את הקישור: לפני שיתוף הקישור, מומלץ לבדוק אותו. לחצו על הקישור כדי לראות אם הוא פותח צ'אט עם המספר הנכון ומציג את הודעת ברירת המחדל הנכונה.
  • שתפו את הקישור: לאחר שתיהיו מרוצים מהקישור, תוכלו להתחיל לשתף אותו עם הלקוחות שלכם. תוכלו לשים את הקישור באתר האינטרנט שלכם, בביו במדיה החברתית, בחתימת הדוא"ל, או בכל מקום אחר שתחשבו שזה יועיל.

 

יתרונות השימוש במחולל הוואטסאפ

תקשורת קלה: הקישור מקל על לקוחות לפנות לעסק שלכם, מכיוון שהם לא צריכים להזין ידנית את מספר הטלפון, וגם אפילו לא להתקשר.

חווית לקוח משופרת: על ידי מתן דרך פשוטה וישירה ללקוחות ליצור איתכם קשר, אתם משפרים את חווית הלקוח הכוללת. זה יכול להוביל להגברת שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.

מעורבות טובה יותר: ניתן להשתמש בקישור כדי לעודד לקוחות לפעול באתר ולייצר איתכם אינטראקציה קבועה. לדוגמה, אתם יכולים לשתף את הקישור עם קריאה לפעולה המעודדת לקוחות לשלוח לכם הודעה בכל שאלה או משוב.

מכירות מוגדלות: על ידי הקלה על לקוחות ליצור איתכם קשר, תוכלו לראות עלייה בפניות, לידים, ובסופו של דבר, במכירות.

סיכום

מחולל הקישורים של WhatsApp הוא כלי רב ערך עבור כל בעל עסק המעוניין למקסם את השימוש שלו בוואטסאפ לעסקים. על ידי יצירת דרך פשוטה וישירה ללקוחות להגיע לעסק שלכם, אתם יכולים להגביר את מעורבות הלקוחות, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית. אז למה לחכות? התחילו להשתמש ב-WhatsApp Link Generator עוד היום וקחו את התקשורת העסקית שלכם לשלב הבא.

קישור לוואטסאפ

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן