הכירו את המערכות האינטראקטיביות הכי נפוצות בשוק

תוכן עניינים

מה היא בדיוק מערכת אינטראקטיבית?

מערכת אינטראקטיבית היא מערכת טכנולוגית אשר מייצרת תקשורת ומגיבה למפעילים שלה, ומדובר בתחום שנהיה פופולרי ומפותח יותר ויותר בשני העשורים האחרונים. כך, רוב המערכות שאנחנו מכירים כיום, הם מערכות אינטראקטיביות במידה מסוימת, שכן כל גלישה באינטרנט, הזמנת סרטים, רכישת מוצר וכדומה – כל אלה מגיבים ומתקשרים אתנו בהתאם לבקשה, לצורך ולמילות החיפוש שהזנו.

איזה מערכות אינטראקטיביות נפוצות בשוק כיום?

מערכות למידה אינטראקטיביות – כיום בעידן הקורונה, העבודה ההיברידית ועליית האינטרנט, מערכות שונות ללמידה אינטראקטיבית שולטות בעולם החינוך. בין אם עבור סטודנטים ובין אם עבור תלמידי בית ספר ונרשמים לקורסים שונים – כולנו נוהגים להשתמש במערכות למידה אינטראקטיביות שמחליפות את הלימודים בכיתה ומאפשרות למידה רגילה במצבים לא רגילים.

מערכות אינטראקטיביות לרכישת מוצרים – מערכות אינטראקטיביות לרכישה וקנייה של מוצרים, שולטות בעשור האחרון ונמצאות כבר בכל מקום. לא רק בפלטפורמות האינטרנט והזמנת המוצרים הביתה, אלא גם בחנויות עצמן ובסופרים, התשלום והקנייה נעשים על ידי מערכות אינטראקטיביות.

מערכות אינטראקטיביות לחיפוש מידע – פלטפורמות חיפוש המידע, מהוות את המערכת האינטראקטיבית הנפוצה ביותר שכן כל חיפוש וכל גלישה באינטרנט, יתחילו עמן. כך בהתאם לחיפוש ולהזנת המילים שלנו, המערכת תשמור אתנו על תקשורת ותציג לנו את מה שחיפשנו.

אהבתם את הכתבה?>>beehive.co.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן