מקומות בעולם עם סטנדרט בנייה מחומם ולמה זה לא קורה בישראל

תוכן עניינים

באיזה מקומות בעולם מקפידים על סטנדרט בנייה מחומם?

במדינות שונות וספציפיות בעולם, טרנד החימום התת רצפתי או טרנדים שונים ונוספים לחימום הבית כבר שולטים בעולם בניית הבתים והדירות, ומראש נכללים בתכנית הבנייה. הסטנדרט הזה שמדינות אלה כמו קנדה, ארצות הברית וצפון אירופה מעניקים לחימום הבית, נובע מהטמפרטורות הנמוכות שמדינות אלה נוטות לספוג בחורפים, טמפרטורות קשות ונמוכות הרבה יותר משיודעת ישראל – וזה הביא את מדינות אלה לשלב את עולם החימום, בסטנדרט הבנייה.

מדוע אין סטנדרט בנייה מחוממת בארץ?

המדינות אשר נוטות לבנות את הבתים והדירות ולעצב אותם במגוון פתרונות לחימום הבית הן מדינות קרות במיוחד, שללא חימום סטנדרטי ואלמנטרי בבית – אזרחיהן עלולים לסבול מתוצאות אכזריות, ולא מדובר בפינוק או מותרות כמו בישראל. מהסיבה הזו, לא משלבים סטנדרט חימום בבנייה, מאחר וברור שדיירי הבית לא ישתמשו בכך מספיק כדי להצדיק את מחיר הבנייה.

איזה פתרונות לחימום הבית כן נפוצים בישראל?

פתרונות חימום הבית הנפוצים בישראל נוגעים בעיקר למזגנים ורדיאטורים, אלה הם האמצעים המרכזיים שמספקים את אזרחי ישראל בחורף. בבתים מסוימים, נוכל למצוא גם קמין ואח, אך גם באלה לא יעשו הדיירים שימוש רב, אלא שימוש מספק ומוגבל של עשרות פעמים בשנה בלבד.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן