תרגום פיננסי – מי קהל היעד לשיווק

תוכן עניינים

מה הוא תרגום פיננסי?

תרגום פיננסי, הוא תרגום מקצועי ומיומן שחברות תרגום שונות או מתרגמים מיומנים מבצעים עבור עסקים חברות פיננסיות, שמפרסמים ונדרשים להציג תוכן פיננסי. כתיבה או תרגום של תוכן פיננסי, כלל אינו פשוט לתרגום ולא כל מתרגם ומי שיודע שפה על בוריה, יוכל לבצע אותם – דרושה כאן גם היכרות מעמיקה עם עולם הפיננסים והשוק, כדי באמת ליצור תוכן קוהרנטי מחובר לשוק ולשפה המוכרת בו.

מי קהל היעד לשיווק תרגום פיננסי?

קהל היעד לשיווק תרגום פיננסי, הוא בדיוק החברות והעסקים שעוסקים בעולם הפיננסי, וזקוקים כחלק מעבודתם לתרגום פיננסי לשפות אחרות, הן עבור שיתופי פעולה עם עסקים בינלאומיים אחרים והן עבור תקשורת עם לקוחות בינלאומיים. לרוב מי שמעורה בעולם הפיננסי, הוא רואה חשבון, כלכלן – לא מישהו שמומחה בכתיבת תוכן, עריכת תוכן ותרגומו. ולכן חברות אלו יזדקקו לתרגום פיננסי של התכנים שלהם, לשפות הנדרשות עבורם.

כיצד לשווק את שירות התרגום הפיננסי?

שירות התרגום הפיננסי והשיווק לשו, הם ייחודיים מאחר ושיווק השירות הזה באינסטגרם ופייסבוק, לא יצליח לדלות הרבה לקוחות ולא יהיה רלוונטי לרוב המשתמשים. לכן השיווק צריך להיות מיועד לחברות הפיננסיות המוכרות בישראל, אם דרך קביעת פגישה עמם והצעת עסקה, ואם דרך שיווק בפורומים ואתרים רלוונטיים לתחום.

אהבתם?>>u-v.org.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן