מהן הסכנות בהימצאות חולדות בביתכם?

תוכן עניינים

חולדות הן חיות מסוג מכרסמים ובשונה ממכרסמים שנחשבים ידידותיים יחסית, החולדה דווקא נוטה להיות פחות נחמדה במיוחד בעת מפגש עם גורם המהווה איום. אם ראיתם חולדה וחשבתם לנסות לתפוס אותה בעצמכם, אנחנו בקוברה הדברות נמליץ לכם שלא לעשות זאת, ולפנות במהרה ללוכד חולדות בפתח תקווה. חולדה מפוחדת עלולה לתקוף ולנשוך וכדאי שתדעו שעל אף קוטנה ואולי בזכותו היא מאוד מהירה לכן כדאי שתהיו מהירים יותר ממנה ואל תהססו להתקשר עוד היום ללוכד חולדות בפתח תקווה שהוא איש מקצוע מומחה בתחום ויודע כיצד לתפעל את המצב הלא נעים והמסוכן הזה. 


לא צריך לדאוג – יש לוכד חולדות בפתח תקווה:

אנחנו יודעים שזה מלחיץ, חיה זרה בביתכם שאינכם יודעים כיצד היא תתנהג. חשוב שלא תשדרו לה שאתם רוצים לפגוע בה. המנעו מלהשאיר מזון פתוח מחוץ למקרר או לחלל אחסון סגור וכך לא תשאירו לה פיתויים שיגרמו לה לפלוש למרחב שלכם. אנחנו מקווים שלא תפגשו חולדה פנים מול פנים, אך אם הדבר קרה וחלילה ננשכתם – היוועצו עם רופא לגבי צעדים להמשך. אם טרם נתקלתם בחולדה – דברים כמו שאריות מזון, גללים, חורים בקיר או רהיטים אכולים יעידו שיש לכם חולדה בבית. השתדלו לשים לב לדברים כאלה בזמן ואם הבחנתם בכך פנו ללוכד חולדות בפתח תקווה בהקדם.

 

לוכד חולדות בפתח תקווה – אפשר לנשום לרווחה:

הבית שלנו הוא המקום הנוח, המוגן והבטוח ביותר, לא נרצה להרגיש בו חשופים לסכנות ובטח שלא נרצה להרגיש שמישהו אחר פלש לנו למרחב ויערער את הרוגע הנפשי שלנו. במידה ונתקלתם בחולדות או בסימנים שיכולים להצביע על המצאותן קוברה הדברות תשלח לכם לוכד חולדות בפתח תקווה שיגיע אליכם במהירות האפשרית ויתן לכם את הטיפול הכי טוב שניתן. בנוסף חשוב שתדעו כי במידה ואכן ישנן חולדות בביתכם, רצוי לטפל בסילוקן תוך זמן קצר ככל האפשר על מנת שלא יתרבו. יתרה מכך, ייתכן כי יש גללים או שתן בין קירות ביתכם במקומות שאינכם יכולים לראות ולאורך זמן לנשום את האוויר הזה עלול להשיפיע על בריאותכם.
לכידת חולדה

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן