שיווק דיגיטלי – איך מקימים חנות ומרוויחים ממנה כסף

תוכן עניינים

 

בשביל מה בכלל צריך שיווק בדיגיטל?

בימינו אנו, לא מספיק לפתוח עסק ולהשקיע בחנות, בעיצוב, במוצרים ובשירות הפיזיים. שלא תטעו, כל אלה חשובים בהחלט, אך עליכם לקחת בחשבון גם השקעה בשיווק דיגיטלי של העסק ובאתר זמין, מהיר ונוח לתפעול. לצורך הדוגמא, בואו נניח שברצוננו להקים חנות נעליים, וברצוננו להתחיל לשווק את החנות שלנו בדיגיטל. מהם הדברים שעלינו לקחת בחשבון?

איך להקים חנות נעליים באינטרנט?

הקמת חנות נעליים, היא אינה תהליך פשוט בכלל ומדובר בפרויקט שייקח לכם לא מעט חקירה, זמן וכסף. בניית אתר שיהיה מספיק מקצועי, גם עבור הצגת הנעליים והסוגים השונים שנמכרים, וגם עבור באמת יצירת טרנזקציות כספיות, מכירות ופלטפורמות להעברות כספים. השלבים הראשונים הן רבים וכוללים גם ייבוא ומצבור סוגי נעליים שונים, צילומו עבור העלאה לאתר, ותוך כדי לעבוד על בניית אתר מקצועי ומרשים שיכיל את כל המוצרים.  

איך לוודא שהחנות רווחית ולהרוויח ממנה כסף?

בהמשך ולאחר שהקמנו את הבסיס, בנינו את הפלטפורמה והזמנו את כל הציוד – הגיע זמן השיווק, הפרסום והעלאת הרווחים למקסימום. ברגע שיש לנו אתר לפרסם, מוצרים למכור ואפשר לצאת לדרך, יש צורך להתחיל בקמפיין שיווק ראשוני, שייתן בוסט לאתר ויפיץ את הבשורה לקהל הרחב. אחרי הכל ללא חשיפה, לא יהיו באמת לקוחות ומכירות, והאתר לא יהיה רווחי.

חנות רווחית – מגוון ופנייה לכמה טעמים

הסוד ביצירת חנות רווחית, הוא להשיג עבורה כמה שיותר גיוון וסוגי נעליים שיצליחו לדבר לכל טעם וטעם. חשוב להשיג גם גיוון בסוגי הנעליים עצמם – נעלי פלטפורמה, מגפיים, סניקרס וכפכפים, אך עוד יותר חשוב לבצע גיוון בטעמים ובסטייל, כדי שכל לקוח שייכנס ויבחן את האתר ימצא נעליים שמדברות בדיוק לסטייל שלו ולמה שחיפש.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן