אילו בגדים כדאי ללבוש לאימון ריצה ארוכה

תוכן עניינים

איזה בגדים יתאימו לאימון ריצה ארוכה?

ריצה ארוכה היא ריצה בה הגוף שלנו צריך להרגיש הכי נוח בתוך הבגדים. בעת ריצה ארוכה, אנחנו יכולים לחוש מאד לא נוח בבגדים שאינם צמודים ונוחים מספיק, ואף לספוג שפשפות ופצעים מסוימים בעקבות זאת. מאחר וריצה ארוכה לוקחת אנרגיה רבה וריכוז לא מועט, זה בדיוק לא המקום להתעסק עם הבגדים, להרים, להצמיד ולהזיז. כדי לבצע את הריצה במהירות ובריכוז הנדרש, לא צריך להיות מקום להפרעות ומומלץ לבחור בבגדים הנוחים ביותר:

צמודים ונוחים על הגוף

בגדי ספורט לאימון וריצה ארוכה, צריכים להיות כמה שיותר צמודים ונוחים על הגוף. רוח, פעולה ספורטיבית ממושכת וריצה ארוכה חושפות אותנו להרבה שפשופים והתעסקויות עם הבגדים, וכדאי ליצור לוק צמוד ככל האפשר כדי להימנע מכך – כמו טייצים ארוכים, גופיות צמודות וכדומה.

בד איכותי ומנדף רטיבות

מאחר וריצה ארוכה גם גוררת הפרשת זיעה ממושכת, כדאי להשקיע בבגדים שעשויים מהבדים האיכותיים ביותר, שינדפו ויטפלו היטב ברטיבות ובזיעה, כדי להבטיח נוחות ולאפשר לכם להמשיך בריצה הארוכה ככל שתצטרכו.

חזיות ספורט 

חשוב להיעזר גם בביגוד תחתון שמתאים לספורט ושיהיה לנו נוח עמו ככל הניתן. חזיות ספורט יסייעו לנו לסיים את הריצה הממושכת בנוחות האפשרית וללא כאבים או חוסר נוחות.

אל תפספסו>>lookalike.co.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן