איך SHEIN כבשה את עולם הביגוד והאם אתם יכולים להיות הבאים בתור

תוכן עניינים

קצת על SHEIN

חברת הביגוד שיין, היא חברה המייצרת ומוכרת בגדים באופן אינטרנטי. אתר האינטרנט והחברה, צברו תאוצה בכל העולם, והפכו לאהודים ופופולריים במיוחד בעיקר בזכות המחירים הנוחים והמפתחים, שגרמו לאהדה כלפיה להתפשט כמו אש בשדה קוצים. עולם הביגוד לפני חברת שיין, היה עולם לא כל כך זול, לא נוח לכל כיס, ובעיקר היה צריך לשבת ולחכות למבצעים. ענקית האופנה שיין הביאה שחר של תקופה חדשה, בה ניתן להזמין שלל אפשרויות – מכנסי פוטר, מעליים, נעליים וכל מה שעולה בראשכם – במחירים נוחים ולא סטנדרטיים.

איך אפשר להיות הבאים בתור?

בניית אתר מקצועי, קידום ופרסומות

קודם כל, כל עסק קטן חייב אתר מקצועי ומרשים, וכן גם לקדם את עצמו כמה שאפשר, אם זה בקידום ממומן ושיווק דיגיטלי ואם דרך קידום אורגני במנוע החיפוש. מומלץ גם לפנות למשפיענים ומפורסמים למען פרסום כדי לקבל חשיפה רבה ככל הניתן לעסק שלכם.

מחירים נוחים, מבצעים מפתים

נקודה נוספת וחשובה שתיתן לעסק הקטן שלכם בוסט היא להתחיל במבצע ובמחירים נוחים. השלב הראשון של העסק, הוא סופר קריטי וישפיע על המוניטין שלו והמשך התנהלותו, ולכן חשוב להתחיל טוב ככל הניתן, עם מחירים נוחים שיתפסו כמה שיותר אנשים וישיגו את ההכרה והחשיפה ההתחלתית והכל כך חשובה.

לעוד כתבות שוות>>prize.org.il

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן