חוץ מאף סולד – איך פיסול אף ישפיע על חייך?

תוכן עניינים

יש הרבה דברים שאינם בשליטה שלנו כמו למשל מתי נמות או למי ניוולד אך יש המון דברים שהם כן בשליטה שלנו ולכן כדאי לנו לחשוב עליהם ולהבין מה אנו יכולים לעשות עמם. כך למשל המראה של האף שלנו נמצא בשליטתנו. אם יש לכם או לכן אף סולד ואתם לא מרוצים ממנו אתם חייבים לדעת כי אתם יכולים לשנות אותו בעזרת פיסול אף.

עליכם ועליכן לזכור כי אף משפיע בצורה עצומה על הפנים שלנו ואף גדול יכול לפגוע בנו קשות. היום ניתוחי אף הם מאוד אבל מאוד פשוטים ומהירים וכך אפשר לטפל באף בהקדם האפשרי. אתם תראו כי ברגע שתשנו את האף שלכם פתאום אתם תתחילו לחייך, פתאום אתם תהיו הרבה יותר מרוצים ושמחים ופתאום ההנאה שלכם מן החיים ואיכות החיים שלכם יהיו הרבה יותר גבוהים.

האם מחיר פיסול אף הוא גבוה?

אי אפשר לדבר על ניתוח אף מבלי לדבר על מחיר פיסול אף. על רקע זה רבים מכם וודאי רוצים לדעת האם המחיר של פיסול האף הוא גבוה וזאת מכיוון שהמחיר משפיע מאוד על ההחלטה שלנו האם לבצע את הניתוח או לא.

אם כן אנו חייבים לציין כי באופן יחסי המחירים של ניתוחי אף הם ממש לא גבוהים. כיום אפשר למצוא ניתוחי אף בישראל במחירים סבירים בהחלט וזאת מכיוון שיש הרבה מאוד מנתחים. החוק הראשון בכלכלה אומר שהיכן שיש היצע גדול המחירים יורדים וההיצע כאן הוא מנתחים ולכן מחירי ניתוח האף הם ממש אבל ממש לא גבוהים באופן יחסי ואת זאת חשוב לזכור.

מדוע חובה לבחון את הניסיון של המנתח הפלסטי לפני ניתוח אף?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה מנתח פלסטי עושה לכם את הניתוח וככל שהוא יהיה יותר טוב כך הניתוח יהיה ברמה יותר גבוהה. אז איך נדע מה רמת המנתח שאנו רוצים לבחור בו? התשובה היא שאנו חייבים לבחון את הניסיון של המנתח. ככל שהמנתח יותר מנוסה כך זה סימן גדול יותר שהוא טוב בעבודתו וזה משהו שאנו חייבים להפנים.

A woman is consulting about plastic surgery

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן