איך לשים עדשות ראייה ומה הדרך הנכונה לשמור עליהן

תוכן עניינים

איזה שלבים יסייעו לנו לשים עדשות מגע?

תחילה – שטיפה של הידיים

לפני ששמים עדשות עיניים, חשוב לנקות היטב את הידיים מאחר ומדובר בהליך חודרני בו אנחנו נוגעים בעיניים, ועשויים להכניס אליהן כך מזהמים. לא מעט אנשים פיתחו כך דלקות, עיניים וזה הוא שלב קריטי מאד שאסור לדלג עליו.

הרמת העדשה על הצד הנכון

לעדשות, יש שני צדדים, וחשוב בשלב זה להרים את העדשה על האצבע, כאשר הצד שצריך להיכנס לעין, נמצא כלפי מעלה. כך בהמשך, נוכל להכניס את העדשה ללא בעיות ולא נצטרך לטעות ולהחליף.

הרמת העפעפיים והחזקת העין פקוחה

בשלב זה, חשוב להחזיק את העין פקוחה, להרחיב אותה ואת העפעפיים, בעוד ואנחנו מחזיקים בעדשה כשהיא על הצד הנכון. שלב זה יכין אותנו להכנסת העדשה בקלות בשלב האחרון.

הכנסת העדשה

בשלב זה נרצה להכניס את העדשה אל העין. נביט למעלה, ונניח את העדשה על העין. היא כבר תידבק אליה, ואז לאחר כמה מצמוצים, תתיישב במרכז העין ובמקום המתאים לה. אם העדשה מתקפלת ולא מתיישבת שוב – יש צורך לחזור על התהליך.

כיצד לשמור על עדשות המגע באופן המיטבי?

לאחר שהסרנו את עדשות המגע, ובמידה והן אינן יומיות וחד פעמיות שאפשר פשוט לזרוק לפח, יש צורך לשמר אותן ולחטא אותן כמה שיותר טוב. עם העדשות יש לקנות חומר חיטוי, בתוכו אפשר לשים את העדשות במהלך הלילה. חשוב לזכור שאסור לשטוף את העדשות במי ברז, רק בחומר המיועד.

Facebook

מי אנחנו?

פורטל התוכן של TalkBack הוא הפורטל הגדול בישראל המביא עד אליכם את כל הכתבות הכי איכותיות בנושאים הכי חמים שכולם מדברים עליהם, כך שאין סיכוי שלא תהיו בעניינים. אנחנו מרכזים עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושאים הכי חשובים והכי עדכניים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן